گروه تجاری فرش کاشان با سر لوحه قرار دادن این اصل که مشتری، سرمایه ای گرانبها و جریان حیاتی هر سازمان و مجموعه ای است و خدمات پس از فروش را یکی از مهمترین فرایندها در جذب و نگهداری مشتریان خود می داند اقدام به راه اندازی واحد امور مشتریان و واحد سفارشات و پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته با نیروهای مجرب و با تجربه نمود و با به بکارگیری تجربیات تمامی شرکت ها، فروشگاه های اینترنتی فرش و سازمان های فعال در حوزه فروش اینترنتی فرش ماشینی و همچنین با استفاده از تمامی پشتوانه علمی و فنی در ارائه خدمات به هزاران مشتری فعال خواهد کوشید تا شیوه های موثری را در پشتیبانی خود در پیش گیرد.
مهمترین ویژگی های خدمات پشتیبانی و گارانتی 24 ساعته گروه تجاری فرش کاشان :
1- استفاده از نیروهای پشتیبانی متعهد و متخصص در حوزه فرش ماشینی و تابلو فرش
2- استفاده از مکانیسم اثر بخش در پاسخ به مشکلات و ایرادات احتمالی مشتریان در کمترین زمان ممکن
3- طراحی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری فاقد پشت خطی تا حد امکان و ثبت کلیه تماس های مشتریان و جلوگیری از انتظار مشتریان
4- چابکی و تعهد بالا در ارائه خدمات پشتیبانی و گارانتی و مرجوع نمودن کالاها و محصولات دارای مشکل
5- مرجوع نمودن کالاها و محصولات دارای مشکل بدون هزینه حمل و نقل مشتری
و...
امید است راهکارهای ما رهگشای مشکلات احتمالی مشتریان گرامی باشد.
از شما مشتریان گرامی نیز ممنون خواهیم شد تا انتقادات و پیشنهادات خود را در این زمینه اعلام نمایید تا بر اساس تجربیات شما در این امر خطیر هر چه بیشتر موفق باشیم.
هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانهروز پاسخگوی شما هستیم » کیفیت در زمانِ پشتیبانی
ضمنا مراقب آرامش شما هستیم.
آرزوی ما آسودگی خاطر و اطمینان شما در بهره مندی از خدمات و محصولات گروه تجاری فرش کاشان در تمام ساعات شبانه روز می باشد.
واحد امور مشتریان و گارانتی گروه تجاری فرش کاشان